tisdag 27 november 2012

surtisdag...

men inte för mig :)
Idag känns det som det har vänt riktigt, eller det har det jort de senaste dagarna men idag kändes det väldigt bra att kliva upp, om jag jämför med de dagar som just har passerat med denna lunginflammation.

Jag jobbade en hel timme idag :) tränade hemtjänst personalen och passade på att känna efter hur det kändes för mig att röra mig...inget tungt, snabbt utan mer försiktigt och lätt :) svårt när man är van att ta i mer men nu kommer jag låta kroppen bestämma hastighet och huvudet får så lov att följa med.

Stina fick jag hämta på dagis då vi misstänkte urinvägsinfektion men inget kissprov idag , hon vägrade kissa hos Hälsocentralen utan vi har med oss rör hem som vi ska fylla i morgonbitti. Klart var att hon fick följa med mig på jobbet och det tyckte hon var väldigt roligt, träna gillar hon :)

Istället för att åka till husvagnen ikväll så passade vi på att stryka lite gardiner, sätta upp nya i vardagsrummet med morfars hjälp och lägga oss tidigt eftersom vi ska till doktorn tidigt i morgon.

En spännande dag då Stina ska klippa sig för första gången :)

Tänkte prova yoga ikväll men kände att jag provtränade och då kan jag provyoga i morgon istället, i husvagnen. Bra på sitt sätt då jag inte har fullt svängrum och inte kan ta ut mig heller.

Så jag säger sov gott och Namaste <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar