Oj oj vad dålig jag är på att uppdatera bloggen....finns det fortfarande någon därute som läser den eller som är in och tittar om det finns några nyheter ?!
VIll börja med att säga att fullmånecermonierna tar juluppehåll redan nu och att vi återkommer till vårterminen igen. Datum meddelas senare. Vi kommer att se över hur länge dessa cermonier ska vara och om vi ska ha enklare meditationer istället och ett helt annat pris ( billigare ).
JAg sitter också och funderar på att starta någon form av yoga efter jul. Har inte haft rätt känsla under hösten och jag vill att det ska bli bra. Jag kommer att återkomma med funderingar och ideer och se om det finns intresse för detta till våren.
Har ni som varit med några ggr någon feedback så skriv det gärna, utan er kan vi inte bli bättre.
Själv dras jag nu med en envis lunginflammation som troligen kommer att sitta i ett tag. Av dumheter och oförsiktighet drog jag på mig den :( Så ni som tränar och är förkyld, tänk om, vila ta det lugnt och se till att förkylningen är ur kroppen innan ni tränar, åtminstone hårdträning. Jag körde intervaller på löpbandet när jag kände av min förkylning, löpningen gick bra och jag hade mycket bra flås men sen bröt hostan ut och efter ett tag lunginflammationen.... så nu har jag lärt mig en läxa! :) och säkert något mer spm jag inte kommit på än...
Ikväll njuter vi av stillheten, smurfarna på dvd och gott vin och godis i husvagnen. Förhoppningsvis får vi även åka premiärturen i Mikaels nya lastbil när han ska ut och salta ( om det inte är mitt i natten för då bangar jag...).
I morgon drar vi ner på stan en sväng för att titta på lite julskyltning i butikerna och njuta av att advent närmar sig med stormsteg :) härligt!!!!!
Namaste!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar